czwartek, 6 grudnia 2012

Wyniki Candy

Dziękuję wszystkim za udział w moim Candy!
W związku z nieobecnością mojej maszyny losującej ;), losowanie przeprowadziłam osobiście przy użyciu karteluszków, miseczki i mych łapek. Jak łatwo można się domyśleć nie byłam w stanie tego niezwykle skomplikowanego procederu sfotografować ;)
Wylosowana została Marta i Alicja . Gratuluję ;) Oczywiście mailowo skontaktujemy się w sprawie wybranych aniołków i ich wysyłki :)

Przy okazji chciałam Wam pokazać świeżutkie aniołki, które powstały "przy okazji" ;) Oczywiście mam przygotowane mnóstwo fotek..., a jakże ;) i w którymś z następnych postów zaprezentuję jak wyglądają w komplecikach na kilku bardziej szczegółowych zdjęciach :)



7 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę! Naprawdę wygrałam?! I zostanę właścicielką twoich anielskich cudowności! :)
    PS. To jest pierwsze candy, które wygrałam,dzięki Tobie te Mikołajki zapamiętam na dłuuugo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla zwycięzcy! szkoda, że nie wygrało się... dziękuję za zabawę!:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za zabawę! :)

    OdpowiedzUsuń