sobota, 19 października 2013

Chwalę się! :)

Najpierw pochwalę się wygraną w Candy u Bulmy. Ależ byłam zaskoczona, że zostałam wylosowana i że dostanę takie skarby ;), bo raczej szczęścia w konkursach nie mam.... Jak otworzyłam paczkę to poczułam się jakbym dostała prezent na Mikołaja :), ślicznie zapakowane i dodatkowo troszkę słodkości i aromatów. Deseczka skradła moje serce i bardzo się przyda, pudełeczko jest również urocze, nawet w środku pięknie ozdobione.




Dostałam również 2 wyróżnienia od Yagoshki  i od  Olmusi. Dziękuję Wam! :)
Potraktuję to "zbiorczo", bo podwójnie nie podołam ;).



Zasady:
1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę.
2. Dziękuje za nominację.
3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Nominuje 7 blogów.
5. Informuje o nominacji blogi nominowane.

Punkt 1 i 2 załatwiony ;)
Punkt 3. - Ujawnia 7 faktów o sobie. - czyli coś czego możecie o mnie nie wiedzieć...yyyyyyy...hmmmm
1. Jestem blondynką :)
2. Nie jestem miłośniczką aniołów...
3. Pochodzę z małopolski, którą kocham.
4. Nienawidzę pająków.
5. Mój ulubiony gatunek muzyczny to grunge oraz różne odmiany i wariacje metalu.
6. Nie mam tatuaży i boję się igieł.
7. Zaręczyłam się w tym roku w lutym, w dniu moich urodzin :)

Nominowane blogi:

Minęło sporo czasu od ostatniego posta, ponad miesiąc więc się troszkę pousprawiedliwiam. Zaniedbałam bloga i fanpage na FB, bo zwyczajnie nie mam na to czasu. Jestem całkowicie zaabsorbowana przygotowaniami związanymi z moim dzidziulkiem. Przeglądam i analizuję listy zakupów, okupuję allegro, piorę, prasuję, układam, pakuję torby do szpitala... Ile tego trzeba! Szok! A w między czasie choruję, w ciągu ostatniego miesiąca właśnie 2 razy dopadło mnie choróbsko, a żeby mi się nie nudziło to za każdym razem coś innego... :/ .
I zdałam sobie sprawę, że minął też ponad miesiąc od losowania w moim Candy i nadal nikt się nie zgłosił. Łyso mi po takim czasie, ale naprawdę nie miałam czasu, żeby za tym gonić. Musze zrobić ponowne losowanie....

14 komentarzy:

  1. Cieszę się, że przypadła Ci wygrana do gustu::)))
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie! Trzymaj się dzielnie, dbaj o siebie i o dzidziusia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie :) Piękna nagroda od Bulmy,ona robi same cuda :)
    Trzymaj się cieplutko, dużo zdrowia dla Ciebie i dzidziusia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje serdecznie za wyroznienie oraz gratuluje nagrody!
    Oj bardzo absorbujace sa przygptowania do przybycia noego czlonka rodziny :):) Wszystko chce sie,aby bylo na tip top :):)
    Dziekuje jeszcze raz, pozdrawiam serdecznie..i duzo zdrowka zycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już praktycznie wszystko przygotowane więc zaczynam się uspokajać..;) Już się nie mogę aż go w końcu zobaczę! :). Dziękuję za życzenia ;)

      Usuń
  5. Wygrana ekstra! Dziękuję za wyróżnienie :) Czekam z niecierpliwością na zdjęcia dzidziusia :)
    Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna nagroda :) Ślicznie dziękuję za wyróżnienie :)
    Trzymaj się cieplutko, zdróweczka życzę ..... i czekam na dobre wiadomości :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wyróżnienie :)

    jako pierwsi poprosimy sesje zdjęciową maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń