poniedziałek, 26 listopada 2012

Wyróżnienia i czarodziejki

Fala wyróżnień ponownie zahaczyła o mojego bloga ;)  Chciałam serdecznie podziękować Lady Iness, Marlenie i gax2.
Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie. 

Kilka(naście ;) ) dni temu odpowiedziałam na serię pytań więc już wszystko o mnie wiecie ;) wyróżniłam też 11 blogów;  inne blogi, które są super nie mają mniejszej liczby obserwatorów, a blogów, od których otrzymało się wyróżnienie nominować nie można,.... więc mam związane ręce ;) :)
Wyróżniam więc wszystkie blogi, które obserwuję, bo są zarąbiste! ;)

I jeszcze na dokładkę nowe czarodziejki na księżycach:







1 komentarz: