niedziela, 21 października 2012

Wyróżnienia i sercowa girlanda

Otrzymałam swoje pierwsze w moim blogowym życiu wyróżnienia, i to z jednych z moich ulubionych blogów ;) od: Papierowa Magia
i od: Angela Masa Solna.
Dziękuję jeszcze raz :)
Zgodnie z zasadami trzeba wyróżnić 5 blogów co okazuje się dość trudnym zadaniem... Wszystkie obserwowane przeze mnie blogi i sto innych są ciekawe i inspirujące, ale chciałabym wyróżnić następujące 5 blogów:
Angela Masa Solna
Papierowa Magia
W Domowym Zaciszu
Okno Na Mój Świat
Efka i Koty

Pamiętacie jak chwaliłam się wygranym Candy? KLIK  Trochę (.... ;) ) się naczekałam, ale w końcu się doczekałam i tak oto prezentuje się moja bransoletka:




Poza tym zrobiłam sobie girlandę z masy solnej, odgapioną z jakiegoś bloga, którego niestety nie "zaobserwowałam" więc nie podam linka do oryginału,(który, tak na marginesie jest ze 100 razy ładniejszy...) Jak to w moim przypadku bywa, przedobrzyłam co w tym przypadku oznacza nie potrzebne pomalowanie boków perłową farbą, co zepsuło nieco ostateczny efekt. Ale tak czy owak pomysł jest super i ozdóbkę mam fajną ;)
Edit:
Znalazłam tego bloga, nazywa się Na Górze Róże! Oto link do pięknego oryginału: KLIK











11 komentarzy:

  1. Świetna ozdóbka, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bransoletka :) i ta girlanda jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za wyróżnienie, dodam do poprzedniego, a girlanda jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie.Girlanda śliczna Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE ZESTAWU KOSMETYKOW GIORGIO ARMANI'EGO!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo.. fajna ta girlanda.. chyba i ja odgapię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zagapiłaś fiołku Aniołku;) i bardzo ładna jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, u Ciebie, w końcu znalazłam Twojego bloga i w nowym poście podałam link ;) Twoja jest sto razy ładniejsza!!!
      W sumie to w tym poście też dodam tego linka jak już znalazłam ;)

      Usuń
  8. Girlanda jest naprawdę przecudna :) Wygląda bardzo efektownie i chyba też się skusze na coś takiego. Zdecydowanie wrzucam do folderu z inspiracjami :D Przy okazji zapraszam na candy :) Jeśli się zdecydujesz to wpisz mnie jako zapraszającą a zyskasz dodatkowy los :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,śliczne te girlandy,serduszka i aniołki,masz bardzo zdolne łapki ...podziwiam i pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń