piątek, 30 listopada 2012

Nowe księżycki i Jadźki w falbankach

Blogowe koleżanki wyraziły swoją troskę w sprawie mojej poczytalności ;) gdy zaczęły się u mnie pojawiać spore ilości choinkowych aniołków. Nie martwcie się, bardziej zwariowana to już chyba nie dam rady być ;) i w końcu okres przedświąteczny minie i skończę z tymi potworkami ;)
Jest tego tylko, bo od początku listopada każdą wolną chwilę poświęcam na lepienie i malowanie, nie oglądam TV, nie czytam.... tylko lepię i maluję.... No a co mam zrobić jak ktoś chce moje aniołki? jakbym mogła odmówić? ;), a przy okazji zawsze coś ekstra powstanie :)
Dziś nowe śpiące na księżycu (te czerwone są jeszcze dostępne)  i nowa wersja falbanek - Jadźki w loczkach (jak je zobaczyłam gotowe to jedyne co mi do głowy przyszło! ;) )





















4 komentarze:

  1. Te opalone aniołki z brązowymi oczkami bomba!! :)
    Ładne oczy malujesz, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, urzekły mnie zwłaszcza te w zielonych sukienkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się, naprawde! te murzynki w zielonych i rózowych sukienkach poporstu podbiły moje serce!! Zapraszam również do mnie :)))

    OdpowiedzUsuń