niedziela, 11 listopada 2012

Śpiące aniołki

Tak jak obiecałam pokazuję kolejną serię aniołków. To już wszystko co miałam przygotowane.
Odgapiłam od siostry takie drzemiące aniołki a księżycu, pomysł nieco zmodyfikowałam w kilku wersjach.
Najpierw pojedziemy z czerwienią i złotem ;) :






Na gwiazdkach ze złoconymi"ogonkami" ;)





 i z perłowymi"ogonkami"





Alternatywa niebiesko srebrna ;) :




Zrobiłam też nową sesję aniołkom w aureolkach, bo nie dość, że przedtem miały fotki w bardzo niekorzystnym świetle to teraz mają już zamontowane tasiemki :)





7 komentarzy:

  1. Są urocze, muszę sobie trochę takich maleństw polepić.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladne, ostatnie aniolki maja przepiekne oczka :)
    zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  3. Powalające :-) A jaki uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne!!! Piekne!! Tak swiatecznie juz u Ciebie:):):) pozdrawiam niebiesko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pierwsze przepiękne. Aż chce mi się coś ulepić ;) tylko nigdy tego nie robiłam więc nie wiem czy czasem to nie zakończy się katastrofą

    OdpowiedzUsuń
  6. przeurocze:)
    zapraszam do mnie: http://misscutepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne te aniołki, tak się im przyglądam i świetnie by mi pasowały na choinkę takie maluszki ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń