piątek, 5 lipca 2013

Kot dwustronny

Mam nowego kota - z przodu z obfitymi wąsiskami i czerwoną kokardą, a a z tyłu foch :) Kot jak to kot fochy ma często :)
Szczerze mówiąc ten kot to bubel, ale i tak go sobie zostawię, bo jest zabawny. Jak go wylepiłam to miał być tylko tyłem, czyli jakby sam zarys kota bez pyszczka itd, ale ostatecznie się złamałam i dolepiłam mu koślawe łapy i powstała reszta przodu. W czasie suszenia w piekarniku spuchł (i tu głównie ta jego bublowatość tkwi ;)) i przez to jego lewa strona wygląda jak tył kota, uwypukliła się troszkę. Widać takie było jego przeznaczenie ;) I tak oto prezentuje się ta niezwykle fascynująca historia.. ;)
 Krew mnie zalewa przy robieniu zdjęć komórką! Milion ujęć muszę zrobić żeby choć parę się nadawało do czegokolwiek! wrrrrr
 
 
 
 


Pochwalę się jeszcze - byłam u Pani doktor i potwierdziła mi, że będę mieć chłopca! :) Poza tym wszystko dobrze więc bardzo się cieszę! :) Musze jedynie zadbać o mniejsze przybieranie na wadze, że tak to delikatnie ujmę... ;) I z tą myślą powstał mój wczorajszy obiad - zdrowo i smakowicie, a bez zbędnych kalorii ;) W sumie dieta w ciąży nie różni się wiele od codziennej prawidłowej diety - musimy dbać o dostarczanie niezbędnych składników odżywczych, a minimalizować te szkodliwe i zbędne.


Polędwiczka wieprzowa z fasolką szparagową na parze
polędwiczka wieprzowa
żółta fasolka szparagowa
jogurt naturalny
koperek
sok z cytryny
majeranek
sól lub vegeta

Polędwiczkę posypujemy majerankiem i solą lub vegetą i gotujemy na parze 20 min. Dodajemy umytą fasolkę o gotujemy kolejne 15 min, do miękkości fasolki. Przygotowujemy sos: do jogurtu dodajemy koperek posiekany lub suszony, sok z cytryny, odrobinę soli i mieszamy. Mięsko i fasolkę wykładamy na talerz i polewamy sosem. Smacznego! :)


15 komentarzy:

  1. Co tam chcesz od tego kota? Fajny jest, mordeczkę ma przyjemną i śliczny krawacik;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotek przepiękny! dużo zdrówka dla Ciebie i dzidziusia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję :) Zdrówka trzeba teraz przede wszystkim ;)

      Usuń
  3. Kotek cudny! A na kiedy termin???

    OdpowiedzUsuń
  4. kocisko jest odjazdowe :)

    mnie na usg 2 razy wyszedł chłopiec a mam córkę ... hihihi ... tak przekornie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzięki, dzięki :). Hehe, no spodziewam się też i takiego rozwiązania ;) Ale Pani doktor bardzo pewna swego, na II już usg jej tak wyszło, a przed nam jeszcze kilka więc zobaczymy. Jak nie chłopiec to dziewczynka ;), dobrze że więcej opcji nie ma! :)

      Usuń
    2. ważne żeby zdrowe było :)

      ale ja jak urodziłam i lekarz powiedział ; ma pani córkę , to się dwa razy pytałam czy aby na pewno :D

      Usuń
    3. to się nazywa niespodzianka! ;) Ja bym się nie obraziła ;), tylko na początku by dziwnie wyglądała bo mam pełno ubranek dla chłopca :)

      Usuń
    4. hihihi..... mam rozumieć wszystko na niebiesko :)

      Usuń
    5. hehe, no nie zwracam uwagi na ten podział, będzie różnorodnie, a jakby była dziewczynka to by różu i tak nie zobaczyła prędko ;)

      Usuń
  5. Ahhh ten kociak wyszedł cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem kot uroczy, taki z charakterem;-)

    OdpowiedzUsuń