poniedziałek, 21 grudnia 2015

Ho ho ho! Dekoracje inspiracje :)

Nawet nie wiem jak i od czego zacząć... Trochę mnie tu nie było, jakby nie patrzeć rok minął od ostatniego posta :) Przez  ten czas nie zrobiłam ani jednego aniołka, ani nic innego handmadowego. Nijak nie było szans ;)
Postanowiłam nie ubierać (znowu) w tym roku choinki, bo teraz to tylko kłopot przy moim ciekawskim dziecku i chwilowym,ogólnym braku miejsca. W związku z tym szukałam ostro inspiracji na inne sposoby świątecznych dekoracji, które były by poza zasięgiem dziecka i nie zawadzały. Choinki na ścianę z gałązek to hit, są piękne, ale nie miałam czasu z tym dłubać więc zrobiłam kilka innych, prostych i w miarę szybkich dekoracji, które prezentuję poniżej - może kogoś zainspirują na ostatnią chwilę ;)
Najbardziej ucieszył mnie ten obrazek:
Do zrobienia takiego szałowego ;) obrazka użyłam antyramę, papier świąteczny, czarny papier kolorowy, jasną kredę do narysowania konturu i nożyczki.
Po głowie chodził mi też obrazek-prezent. Zamiast papieru tasiemka i obok niego koniecznie musiałam powiesić girlandę ze złotych bombek.
Powstała jeszcze jedna wersja z wycinanką.


Dwa wianki z tektury, papieru i łańcuchów choinkowych i ozdób jakie wpadły w rękę. Na żywo wyglądają dużo lepiej, jestem z nich zadowolona.



W temacie choinek na ścianę powstała choinka z bombek - wiesza się je na sznureczkach na jakimś patyku (zakryty kokardą).



A co zrobić z dyndającą skrzynką na baterię z ozdoby ledowej? Można zrobić paczuszkę :)


A jeśli nadal mało i pląta nam się kilka baniek to można powkładać je do koszyczka z poisencją, zrobić zawieszkę np na meble, powiesić na oknie na tasiemkach z akrylowym kryształkiem, a na lampie ponawieszać śnieżynek (uwielbiam śnieżynki! :) )






Życzę Wam Wesołych Świąt! I dziękuję za odwiedziny :)
 

2 komentarze: